TECNODISCAT Workshop de R+D+I en tecnologies per a l’autonomia de les persones amb discapacitat

Sala de conferències plena d'assistents durant la celebració de Tecnodiscat

Juntament amb Fundación Universia, la Càtedra d'Accessibilitat de la UPC organitza TECNODISCAT, el primer workshop de recerca universitària sobre tecnologies per a l'autonomia personal. TECNODISCAT és un espai de diàleg per a professorat universitari que estigui duent a terme la seva recerca en l'àmbit de la millora de l'autonomia de les persones amb discapacitat o en situació de dependència. L'objectiu és fer visible els nombrosos projectes de R+D+I en el sector de la discapacitat que s'estan desenvolupant en l'actualitat, així com fer difusió dels seus resultats. Es vol, a més, promoure la creació d'una xarxa de grups i centres de recerca relacionats amb la discapacitat i la tecnologia.

Àrea: Recerca
Àmbit: Accessibilitat física Accessibilitat a les TIC Accessibilitat al transport Tecnologies de suport
Lideratge:Fundació Universia.
Participants:Membres de la Universitat d'Alacant, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Barcelona, Universitat de Girona, Universitat de Lleida, Universitat de les Illes Balears, Universitat Oberta de Catalunya, Universitat Politècnica de Catalunya, Universitat Ramon Llull, Universitat Rovira i Virgili, Universitat de Vic.
Durada: Jornada (15 d'octubre de 2009)
Mes Info: www.catac.upc.edu/tecnodiscat/
Finançat per: Fundació Universia.
Idioma del document: Català

Assistents de Tecnodiscat durant el coffee-break