Design of state of the art wheelchair

Un altre disseny de cadira de rodes

L'European Project Semester (EPS) és un programa de formació innovador que ofereix la EPSEVG - UPC als estudiants del tercer any de les escoles universitàries europees participants conjuntament amb la participació del sector empresarial, tant nacional com internacional. Les empreses, promotores del curs, proposen un projecte de necessitat real que els estudiants han de desenvolupar sota la supervisió acadèmica. Un dels projectes que s'han portat a terme aquest any 2010, es titula Design of a state-of-the-art wheelchair, proposat per la Càtedra d'Accessibilitat. Aquest s'ha centrat principalment en el disseny innovador, estètic i personalitzat d'una cadira de rodes. El disseny, a banda de ser estètic, ha aportat millores per a la funcionalitat de la cadira i la comoditat de l'usuari així com també innovacions tècniques del prototip.

Lideratge: EPSEVG -UPC
Participants:Professorat del departament d'Enginyeria Electrònica de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú. Cinc estudiants de la Comunitat Europea, cadascú provinent de diferents especialitats (Biotecnologia, Enginyeria Industrial, Ciències Aplicades i Màrqueting).
Durada: 2010-02 2010-06
Mes Info: http://www.epsevg.upc.edu/index.php?option=com_content&view=article&id=280&Itemid=374
Finançat per: Càtedra d'Accessibilitat
Idioma del document: Engish