Universitat 2.0: recursos d'estudi innovadors per a les persones amb discapacitat

El treball la Universitat 2.0 estudia el nivell d'integració de les eines 2.0 en l'educació superior espanyola així com les possibilitats i beneficis per a la inclusió de l'alumnat amb discapacitat, a través, també, de l'Universal Instructional Design o disseny instruccional universal. Per a això, l'estudi primerament exposa els requeriments actuals al voltant de la igualtat d'oportunitats en l'educació superior i delimita el context educatiu i tecnològic. També s'indaga sobre els hàbits, i actituds dels estudiants amb discapacitat davant els estudis. A més s'identifiquen quines són les tecnologies 2.0 aplicables a la docència universitària, especificant el seu grau d'accessibilitat. També es mostren exemples de bones pràctiques de l'ús de les 2.0 en la docència inclusiva o Universal Instructional Design.

Lideratge: Càtedra d’Accessibilitat.

Durada: 2013

Finançat per: Fundación ONCE

Llenguatge del document: Español.

Anar a la fitxa del document dins UPCommons en una finestra nova