Benestar psicològic i rendiment acadèmic: guia per a l’estudiant universitari amb trastorn mental

Aquest treball se centra a establir quines són les pautes que l'estudiantat universitari amb discapacitat per causa mental o trastorns mentals pot posar en pràctica per millorar el seu rendiment acadèmic i l'adquisició de competències. A través d'aquest empoderament personal es pretén prevenir l'abandonament d'estudis per part d'aquest col·lectiu.

Els objectius específics que es persegueixen són: contextualitzar els requeriments del treball autònom per part de l'estudiantat en el marc de l'EEES, conèixer l'estat de benestar psicològic de l'estudiantat universitari i proporcionar pautes i recursos per a ús propi de l'estudiantat amb trastorns mentals per millorar el seu acompliment a la Universitat.

Lideratge: Càtedra d’Accessibilitat.

Durada: 2013

Finançat per: Fundación ONCE

Llenguatge del document: Español.

Anar a la fitxa del document dins UPCommons en una finestra nova