Guia per a implementar el Disseny Instruccional Universal en l’ensenyament universitari.

Persones de diferents característiques treballant juntes al voltant d'una taula.

Aquest treball se centra en establir quines són les pautes per implementar o posar en pràctica el Disseny Instruccional Universal (UID) en l’ensenyament universitari a partir de l’anàlisi del model de la University of Guelph (Canadà). Els seus objectius específics són: delimitar el concepte teòric del Disseny Instruccional Universal; determinar l’estat de la qüestió a Espanya; analitzar la implementació del UID en la University of Guelph, tant a nivell personal (implicació del personal docent) com organitzatiu (implicació institucional) i establir les pautes per afavorir la implementació o posada en pràctica del UID en les universitats espanyoles.

Lideratge:Càtedra d'Accessibilitat de la UPC i Fundación ONCE.
Participants:Càtedra d'Accessibilitat de la UPC.
Durada: 2012.
Finançat per: Fundación ONCE.
Idioma del document: Espanyol.

Seguir aquest enllaç per obtenir el document (s'obrirà una finestra nova).