GUNi - 6th International Barcelona Conference on Higher Education de la Global University Network for Innovation

Edició: 6th International Barcelona Conference on Higher Education

Descripció: [Extreta de http://www.guninetwork.org/guni.conference/2013-guni-conference/presentation]

La 6th International Barcelona Conference on Higher Education i el cinquè informe de la GUNI se centren en el coneixement, compromís i l'educació superior. S'analitzarà com construir un coneixement transformador per impulsar el canvi social. En explorar aquest tema contemporani, l'informe i la Conferència tractarà de descriure la forma en què s'està desenvolupant avui en dia, i proposaran anar més enllà de l'enfocament estret i compartimentat cap als compromisos de l'educació superior, oferint noves visions i formes per al futur.

A la Conferència, la GUNI té com a objectiu abordar el desafiament dels compromisos de les institucions de l'educació superior a la societat en general de manera integrada: s'estudiarà la forma en què la participació contribueix a l'ensenyament, l'aprenentatge i la investigació; s'estudiarà la participació en formes que acceptin els múltiples llocs i epistemologies del coneixement, així com la reciprocitat en l'aprenentatge i l'educació a través del compromís.

Tipus de participació: Pòster

Guide to implement disability issues in the University Social Responsibility management, Daniel Guasch, Universitat Politècnica de Catalunya, Spain; Pilar Dotras, Universitat Ramon Llull, Blanquerna, Spain; Maria Hortensia Alvarez, Yolanda Guasch, Universitat Politècnica de Catalunya, Spain; Raquel Vallez, Universitat Politècnica de Catalunya Spain.

Data de la presentació: 14/05/2013

El treball presentat a la conferència es pot trobar en aquest enllaç. (S'obrirà en una finestra nova).

Enllaç al llibre d'actes: no disponible.