I Congrés Internacional Universitat i Discapacitat, que es celebrarà a Madrid, els dies 22 i 23 de novembre del 2012.

Els dies 22 i 23 de novembre es celebra a Madrid el I Congrés Internacional Universitat i Discapacitat (CIUD).

L'objectiu del I Congrés Internacional Universitat i Discapacitat és donar a conèixer les experiències de les persones amb discapacitat en el seu periple universitari, amb una visió internacional i des dels diferents àmbits que els afecten en quant a la recerca i innovació, models i pràctiques formatives i polítiques que promouen la seva inclusió. Tenint present els següents temes transversals que afecten al sistema universitari: comunicació, accesibilitat universal i relacions institucionals. També pretén ser referent mundial en l'intercanvi d'experiències i coneixement que possibilitin el seu posterior desenvolupament i s'estableixi com marc de trobada per la comunicació d'avenços en matèria de discapacitat.

En aquest congrés la CATAC presenta la ponència "Evaluación de la implementación de los principios de igualdad de oportunidades y accesibilidad universal en los planes de estudios de los Títulos de Grado en las universidades españolas". L'exposició serà duta a terme pel Dr. Daniel Guasch, Director de la Càtedra d'Accessibilitat, Arquitectura, Tecnologia i Disseny per Tothom.

Organizat per Fundación ONCE per la Cooperació i Inclusió Social de Persones amb Discapacitat. Amb el suport del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte, el Real Patronato sobre Discapacidad, la Conferencia de Rectores de las Universidades Españolas i el Comité Español de Representantes de Personas con Discapacidad.

Anar a la web del congrés.

Etiquetes: Congrés Internacional Universitat i Discapacitat, CIUD, persones amb discapacitat, Fundación ONCE.